אחד מסודות היופי והבריאות הוא שרואים עליכם את מה שאתם אוכלים. לכן חשוב שתקפידו להכניס לגופכם מזונות בריאים וטבעיים ככל האפשר. זרעי צ'יה הנחשבים מזון על (Super Food) הם מקור צמחי טבעי מצוין לאומגה 3. אתם מוזמנים לשלב זרעי צ'יה בתזונה היומית שלכם בקביעות. וליהנות מיתרונותיהם עבור בריאות הלב שלכם, עם פחות כולסטרול, פעולת מעיים תקינה, ייצוב רמת הסוכר בדם, סילוק רעלים, הפחתת התשוקה למתוקים, שיפור הריכוז וגם אספקת אנרגיה לאורך זמן. תוסף תזונה זרעי צ'יה של י.ג.נ הוא היחידי בישראל עם המסמכים - GAP, GMP , HACCP , ISO 9001:2000.
  • אומגה 3 ממקור צמחי.
  • תוספת בריאות לתפריט.
  • 360 גרם נטו.
  • יותר אנרגיה וסיבולת.
מרכיבים תזונתיים: חומצות שומן, סיבים תזונתיים
מחיר:
₪24.90

0 חוות דעת | כיתבו חוות דעת

יתרונות המוצר זרעי צ'יה ( Chia Seeds )

[1] זרעי צ'יה של י.ג.נ טבעיים לחלוטין ואורגניים ללא אלרגנים - זרעי צ'יה של י.ג.נ גדלים בצורה טבעית ואורגנית, ללא שימוש בכימיקלים כלשהם, חומרי הדברה או דשנים מלאכותיים. זהו מזון  צמחי ולא מעובד שאינו מהונדס גנטית (GMO).

[2] השלמה תזונתית בריאה לתפריט היומי - זרעי צ'יה הם בעלי יתרונות תזונתיים רבים, בשל אחוז גבוה של חומצות שומן החיוניות לגוף, מקור צמחי מעולה לאומגה 3 , חלבונים, סיבים תזונתיים מסיסים, שפע אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון), פיתונטרואנטים (Phytonutrients) ויטמינים ומינראליים.

[3] זרעי צ'יה תורמים לאספקת אנרגיה ולסיבולת הגוף לאורך זמן - בהכילם שפע חלבונים, שומנים חיוניים, סיבים, פחמימות מורכבות ואנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון), מהווים גרעיני צ'יה מקור מעולה לאספקת אנרגיה למוח ולגוף.

[4] משפר את הריכוז והמיקוד - זרעי צ'יה מכילים 23% חומצות שומן רב בלתי רוויות, ובעלי רמת חומצת שמן אומגה 3 הגבוהה ביותר הקיימת בצמח בעולם. חומצות שומן חיוניות אלו מגמישות את קרום התא ומאפשרות לו פעילות ממברנית טובה יותר, כולל שידור עצבי והובלת חומרים מזינים בצורה טובה יותר לתוך התא. כמו כן, חומצות שומן ידועות גם בהשפעתן המיטיבה על הפחתת דיכאון. המשמעות היא מערכת עצבית טובה יותר המסייעת לפעילות המוח ולשיפור מצב הרוח.

[5] זרעי צ'יה עשירים בסיבים תזונתיים - יותר מזרעי פשתן.

[6] זרעי צ'יה עשירים בחומרים מזינים וטובים לגוף - סידן, זרחן, אשלגן, ברזל, אבץ, נחושת, בור וגם ויטמינים שונים (A,B,C).

[7] זרעי צ'יה עשירים בחלבונים צמחיים איכותיים - כ-20% בהשוואה לדגנים אחרים - חיטה 13.7% , שיבולת שועל 16.9% , שעורה 12.5% , תירס 9.4% , אורז 6.5%.

[8] מקור לשפע אומגה 3 - זרעי צ'יה הם דרך מעולה לקבל תוסף אומגה 3 ממקור צמחי ואיכותי מאוד. 

[9] משפר פעילות קרדיולוגית - אומגה 3 ואומגה 6 התורמות לבריאות הלב. EFAs באמצעות אספקת רמות גבוהות במיוחד של חומצות שומן חיוניות.

[10] מייצב את רמת הסוכר בדם - הסיבים המסיסים בגרעין הצ'יה מייצרים השפעה מייצבת על רמות הגלוקוזה בדם, באמצעות ויסות הקצב בו פחמימות מורכבות מעוכלות ונטמעות בגוף. ההשפעות החיוביות של גרעיני צ'יה בהיבט זה קשורות בהפחתת ה"נדנדה" (כלומר, הקפיצות המהירות) ברמות הגלוקוזה בדם, ובמתן תמיכה בתנאים של ירידה חדה ברמות הסוכר (היפוגליקמיה) וסכרת. ובסיכומו של דבר ביצירת רמת גלוקוזה יציבה ומתמשכת התורמת לאנרגיה גבוהה לאורך זמן.

[11] תורם לפעולת מעיים תקינה ויציאות סדירות - גרעין הצ'יה מועשר בחומר המכונה מוקופוליסכריד המתאפיין בתכונתו לספיחת נוזלים ופועל לחיבור והגנה ברקמת חיבור בגוף. הוא מצוי במקומות שונים בגוף כגון בסחוסים, בעור, סביב המפרקים ובנוזל העין. בהשפעת חומר זה מומרצת פעילות המעיים ומוסדרת תדירות היציאות. בנוסף, בגרעיני הצ'יה פועלים בהרמוניה שמנים בריאים וסיבים תזונתיים מסיסים המשפרים תהליכי עיכול ומעודדים יציאות סדירות, בדרך זו תורמים גרעיני צ'יה באופן ישיר, לסילוק רעלים שונים בגוף  (דטוקסיפיקציה) .

[12] הגנה על המעיים מפני חיידקים גורמי מחלות - צריכת זרעי צ'יה תורמת ליצירת שכבת ריר לחה בדפנות הפנימיות של המעיים המגנה על המעיים מפני חדירת חיידקים שונים גורמי מחלות.

[13] סופר הידרציה ואיזון במוליכות (Electrolyte Balance) - גרעין צ'יה מסוגל לספוח ולהחזיק פי 12 (ויותר) מים ממשקלו בזכות תכולה של סיבים מסיסים הסופחים כמויות גדולות של מים (Hyhilic Colloids).

הנחיות שימוש

מה מקבלים: זרעי צ'יה בקופסה אטומה.
תכולה:  360 גרם.
כמות מומלצת:  2 כפיות צ’יה (כ- 12 גרם) ליום.

הנחיות צריכת התוסף: לאחר הפתיחה רצוי לשמור בקירור. 
זרעיצ'יה הם בעלי אורך חיי מדף ממושכים מאוד של כשנתיים.

כיצד לשלב זרעי צ'ה בתפריט התזונתי היומי שלכם?
ניתן להוסיף את זרעי צ'יה של י.ג.נ לכל מזון. בשל היותם של גרעיני צ'יה חסרי טעם וריח, הם אינם משנים את טעם המזון עימו עורבבו.
אפשר לאכול זרעי צ'יה כפי שהם כתוספת לדגני הבוקר, לגלידה, לשיק הפירות, מעורבב ביוגורט, ברוטב לסלט, וכד'.
אפשר לפזר זרעי צ'יה על מזון שאוכלים, לאכלו טחון לאבקה, מומס בנוזל (מים או נוזל אחר), אפוי, מבושל, ובכל צורה רצויה אחרת.
אפשר לאכול זרעי צ'יה כשהם טחונים (במטחנת קפה) לשימוש באבקה למוצרי מאפה ולהסמכת מוצרים נוזליים אחרים.
אפשר לאכול זרעי צ'יה כג’ל אותו ניתן להוסיף לכל מזון. השרייתם של גרעיני צ'יה במים יוצרת ג'ל למאכל המכיל את כל המרכיבים התזונתיים החשובים לגוף, שומר על רמת המים בקיבה ולכן מפחית את הסיכוי להתייבשות. תופעה זו מאפשרת גם להסמיך מזון אחר. 

אופן הכנת ג’ל המבוסס על זרעי צ'יה - לערבב 1/3 כוס צ’יה עם 2 כוסות מים, להמתין כ- 5 דקות ולערבב שוב, להניח את התערובת במקרר למספר שעות עד לקבלת צמיגות ג’לית. צ’יה ג’ל טוב לשימוש למשך כשבועיים (יש לאחסן במקרר).

תופעות לוואי

תופעות לוואי: אין . 

ניתן לצרוך תוסף זרעי צ'יה בקביעות.

מידע נוסף

מעניין לדעת

אומגה 3 הוא שם כללי לקבוצה של חומצות שומן בלתי רוויות הנחשבות חיוניות לגוף האדם ואף הכרחיות לתפקודם האופטימלי של תאי הגוף. חומצות השומן הללו נמצאות במעטפת של כל תאי הגוף ונדרשות כחלק מהפעילות התקינה של מערכות רבות בגוף האדם כמו המוח, מערכת העצבים, המערכת החיסונית, מערכת הלב והמערכת ההורמונלית. מחקרים רבים בודקים בשנים האחרונות את התועלות הבריאותיות המיוחסות לצריכת חומצות שומן אומגה 3 במחלות ובמצבים בריאותיים שונים כמחלות לב וכלי דם, סרטן, מחלות במערכת העיכול, סוכרת, מחלות עצם, מחלות כִּליה, אסטמה, מחלות אוטואימוניות, מחלות נפש, מחלות במערכת העצבים, בריאות העין, השתלות, ועד לבריאות האם והתינוק.

אין היום ספק בדבר נחיצותן של חומצות שומן אומגה 3 הממלאות תפקיד חשוב במניעת יתר לחץ דם, מחלות של הלב וכלי הדם, סכרת, מחלות כליות, דלקות מפרקים ומחלות דלקתיות של מערכת העיכול. אולם גוף האדם איננו מסוגל לייצר את חומצות השומן האלו בעצמו ולכן זקוק לקבלן ממקור חיצוני שיכול להיות מקור חי או מקור צמחי. ולמעשה, שינויים שהתרחשו בחקלאות ובמזון שאנו אוכלים גרמו במהלך הזמן לירידה בצריכת חומצות שומן אומגה-3  בתפריט התזונה המקובל.

נמצא שאומגה 3  מסייעת לגמילה מעישון  היות והיא מפחיתה את ההשתוקקות לטבק ולסיגריות. רמות נמוכות של אומגה 3 לעומת זאת, משפיעות לרעה על תפקודן של המערכות הקשורות לכמיהה לסיגריות ורמה נמוכה מידי של אומגה 3 מפחיתה את היכולת להתמודד עם סטרס.

זרעי צ'יה מכילים:
פי 8 יותר אומגה 3 מדג סלמון.
פי 3 יותר ברזל מתרד.
פי 15 יותר מגנזיום מברוקולי.
פי 6 יותר סידן מחלב.
פי 3 יותר אנטיאוקסידנטים מאוכמניות כחולות.
יותר סיבים תזונתיים מזרעי פשתן.
יותר חלבונים מסויה.

תוסף תזונה גרעיני צ'יה עומד בתקנים וסטנדרטים ישראליים ובינלאומיים
הוכח על-ידי Nutritional Science Research ) NSRI ) .
בעל תעודת הכשר של היצרן בחו"ל .
באישור משרד הבריאות הישראלי .
בעל תקן  GMP תנאי ייצור נאותים  (Good Manufacturing Practice) . 
בעל תקן  HACCP בקרת בטיחות מזון (Hazard Analysis Critical Control Point) .
בעל תקן SQF 2000 אסמכתא על עמידה מלאה בתקנות בטיחות המזון .
בעל תקן גידולים אורגניים - מטעם SGS הבינלאומית, האישור האורגני של השוק האמריקאי USDA .
והאיחוד האירופאי JAS .
בעל הכשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים .

תוית האיכות של י.ג.נ
כמו כל המוצרים של חברת י.ג.נ טבעי בע"מ גם מוצר תוסף תזונה זרעי צ'יה עומד בתהליכי גידול, ייצור ואחסון מוקפדים במיוחד!
כל חומרי הגלם של המוצרים מבית י.ג.נ עוברים בקרת איכות קפדנית משלב הזריעה ועד שלב הייצור והאריזה במפעל.

מוצרים נוספים

₪45.90 במקום ₪50.00
₪99.90 במקום ₪109.00