עובדות על האצה כחולה ירוקה

אצה כחולה ירוקה פראית (אפניזומנון פלוס-אקווה-AFA)
פורסם ב-2003 GreenMagazine.com עורך לארי קוק
AFA האצה הכחולה ירוקה גדלה ללא התערבות אדם באגם קלמאת הצפוני באורגון הדרומית, עובדה שהופכת אותה לתוסף מזון מלא ייחודי במיוחד.
עומקו הממוצע של אגם קלמאת הצפוני הוא 2.5 מטר בלבד, אך האצה הכחולה ירוקה ניזונה ממשקע עשיר במינרלים שעומקו, כך מאמינים, 10.5 מטר לפחות.
המיקרו-אצה החד תאית הזאת נקצרה לראשונה לפני יותר מ-15 שנה באחד מבתי הגידול הבוציים המגוונים והעשירים ביות בצפון אמריקה, והיא נקצרה בשיא פריחתה בקיץ ולאחר זמן קצר יובשה בקירור כדי שיישמרו הערכים התזונתיים ופעילות האנזימים שלה. 
אחת הסיבות שהופכות אותה לאהודה בקרב אנשים הנוטלים תוספי מזון מלא היא העובדה שהיא גדלה פרא ונקצרת ישירות מהאגם, ולא גדלה על ידי אדם במיכלים גדולים, כמו ספירולינה וכלורלה.
רבים מאמינים שהטבע ה””פראי”” שלה הוא הנותן לה פרופיל תזונתי מצויין שכזה. כמות הכלורופיל כפולה מהכמות בספירולינה.
אפניזומינון פלוס אקווה (AFA) היא תחנת כוח תזונתית.
חומצות אמיניות הן אבני הבניין של חלבונים ורקמות השרירים, AFA מכילה את כל שמונת החומצות האמיניות החיוניות, בפרופיל נכון, לספיגה ושימוש מירביים על ידי גופנו.
יש ל-AFA ריכוזים גבוהים של אבני הבניין, העוזרים לתקן, לבנות מחדש ולחזק ניורוטרנסמיטורים במוח,כדי שהנוירונים במוח, או תאי העצב, יוכלו לתקשר ביעילות מרבית עם שאר הגוף, דבר שהוא נהדר לילדים היפראקטיביים או בעלי הפרעות קשב וריכוז.
מעניין שקרוב ל-50% מהתכולה השומנית שלה היא החומצה השומנית האלפא-לינולית (אומגה 3).
חומצות שומניות ואומגה 3 תומכות במערכת החיסונית ובונות את שכבת המיאלין השומנית והלבנה על סיבי העצב המקשרים במוח.
אנשים שאוכלים AFA על בסיס קבוע מדווחים על עלייה כללית בערנות מנטלית, סיבולת מנטלית, זיכרון לטווח קצר וארוך, פתרון בעיות יצירתיות ותחושה גדולה יותר של בריאות.
ל-AFA מכלול שלם של מינרלים טבעיים ומינרלים, והיא נותנת לגוף את הגישה הטובה ביותר לחומרים המזינים החיוניים הללו. ניתן למצוא גם טווח רחב של ויטמינים ב-AFA.
גרם אחד של האצה הכחולה ירוקה מספק 48% מהכמות היומית המומלצת של ויטמן B1 (בטה קרוטין), 133% של ויטמין B12 וכמויות משמעותיות של כל סוגי ויטמין B.
ויטמיני B נחוצים לפעילות עצבית אופטימלית, דבר אותו חסרים לעיתים קרובות ילדים היפראקטיבים/בעלי הפרעות קשב וריכוז.
קיר החלבון התאי של ה-AFA הוא מקור של גליקוגן, המשמש את הכבד ליצירת אנרגיה, זו אחת הסיבות לכך שאנשים מדווחים לעיתים קרובות על עלייה באנרגיה מזמן שהם מתחילים לאכול אותה.
ה-AFA נותנת לגוף חומרים מזינים רבים שקשה לקבלם ממקורות אחרים, וזו אולי הסיבה לכך שאנשים רבים שאוכלים אותה מדווחים שהיא עזרה להם להפחית בתחושת רעב, דיכאון, אוטיזם, היפוגליקמיה, סוכרת, היפראקטיביות/בעיות קשב וריכוז, אנמיה, כיבי קיבה וסימפטומים רבים אחרים לחסרים תזונתיים. 

פנו אלינו ונשמח לעזור!

    אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וכפוף למדיניות הפרטיות ותנאי השירות של Google

    או חייגו:

    04-8243682