שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם מבחר שאלות ותשובות אשר לקוחות שואלים אותנו מפעם לפעם.
במידה ולא מצאתם תשובות לשאלותיכם, אנא פנו אלינו באופן ישיר – בטלפון, במייל, דרך טופס פנייה או ב-WhatsApp ונשמח לענות על כל שאלה.

בתפריט העליון בחר בלינק “החשבון שלי” הקלד את שם המשתמש והסיסמא שלך ותוכל לצפות בכל ההזמנות שביצעת בעבר באתר ובסטטוס שלהן.
באתר ניתן לברר סטטוס הזמנות שבוצעו באתר בלבד.

בשמחה, אנחנו זמינים:

בטלפון וגם בווטצאפ

050-242-5226

כל אחד יכול לבצע הזמנה, גם מבלי לפתוח חשבון.
ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר.
ביצוע רישום לאתר בעת הזמנה או לפני, עשוי לתגמל את הרוכשים או להקנות להם אפשרות להשתתף במבצעים שונים.

שיטת משלוח – שליח עד הבית (35 ש״ח או חינם ברכישה מעל 350 ש״ח)
זמן הגעה – עד 4 ימי עסקים

שיטת משלוח – נקודת איסוף (10 ש״ח או חינם ברכישה מעל 250 ש״ח)
זמן הגעה – עד 7 ימי עסקים, יש לאסוף תוך 3 ימים מהגעת המוצר לנקודת האיסוף (לא יתקבל זיכוי בגין מוצר שלא נאסף בזמן)

יום עסקים – ימי חול (ראשון עד חמישי) לא כולל יום ביצוע ההזמנה, לא כולל ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד, ימי זיכרון ויום ביצוע ההזמנה.

באפשרותך לשלוח מייל למחלקת שירות לקוחות info@ygn.co.il

ואנו נטפל בבקשתך בהקדם האפשרי. מרגע שהביטול יאושר תקבל הודעה בכתב על כך למייל שלך ובנוסף תקבל זיכוי כספי אותו תראה בדף החיוב העוקב של כ”א /חשבון הבנק שלך

כן , רצוי לבצע הזמנה באתר ולבחור תשלום בטלפון ואח”כ להתקשר למשרדנו 050-242-5226 ולשלם בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים ללא ריבית.

אפשר לשלם בכל כרטיס אשראי, פייפאל, ביט, פייבוקס או בתשלום טלפוני

בסיום הרכישה יופיע אישור ותקבל מייל אישור עם כל פרטי ההזמנה. מומלץ לעבור עליו ולוודא כי כל הפרטים נכונים

אנחנו מגיעים לכל הארץ ממטולה ועד אילת ומעבר לקו הירוק,

באמצעות חברת משלוחים

אנחנו מגיעים גם לכל מקום בעולם באמצעות דואר בינלאומי

ניתן לבצע הזמנה רגילה ובכתובת למשלוח להזין את פרטי הכתובת של הנמען שאליו תרצו לשלוח את המתנה.

אפשר להוסיף בהערות ברכה אישית שתצורף למשלוח.

לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.

תקן שנוצר על ידי 5 חברות כרטיסי האשראי הגדולות כדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי אשראי בכל סביבה בה הם מאוחסנים (מתוך ויקיפדיה).

תקן זה מיושם על ידי חברת הסליקה בכל פעולות התשלום בכרטיס האשראי בעת הרכישה על מנת להבטיח שהמידע אשר מועבר בין הלקוח לחברת האשראי הינו מוצפן ומאובטח.
בנוסף, אתר ygn.co.il אינו שומר את פרטי כרטיס האשראי של הלקוח בשום אופן מתוך הקפדה על אבטחת השירות ופרטיות הלקוח.

יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו לעזור לך – בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון / ווצאפ –   050-242-5226 או במייל- info@ygn.co.il .

ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר.

פנו אלינו ונשמח לעזור!

    אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וכפוף למדיניות הפרטיות ותנאי השירות של Google

    או חייגו:

    04-8243682