חוסר איזון הורמונלי

עבור נשים, השינויים הבולטים ביותר מגיעים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם, אך ניתן לראותם כבר באמצע שנות ה-30 לחייהם.

עליה מתמשכת במשקל

כן, יש סגנון חיים, דיאטה ומרכיבי פעילות גופנית לשמירה על משקל בריא, אבל זה לא סוף הסיפור. לנשים רבות יש חוסר איזון הורמונלי בסיסי המקשv על שמירה משקל בריא. שינויים קטנים בתזונה – כגון ביטול מזון מעובד, סוכרים וחיטה – הם צעדים בכיוון הנכון.

ליבידו נמוך

אחד הסימפטומים הבולטים ביותר של חוסר איזון הורמונלי הוא ליבידו נמוך, אשר מתחיל בהפרעות שינה. פשוט להקפיד על איכות השינה שלנו.

עייפות

שינויים תזונתיים קלים, כגון חיסול חיטה ורוב הדגנים, יסייע לייצב את רמת הסוכר בדם.

חרדה, עצבנות ודיכאון

חרדה ודיכאון הם רמזים שיש לך חוסר איזון, רעילות, האזני לקול הפנימי שלך וקחי את הפעולות הדרושות כדי לענות על הצרכים שלך.

תשוקה

תוספי תזונה של יגנ כמו אצה ירוקה כחולה / כלורלה מועילים!

יחד עם מאמץ עקבי ליישם את הדיאטה ואת בריאות העיכול, ניהול מתח, שינה משופרת ופעילות גופנית עקבית, בריאות הוליסטית נכונה היא ברת השגה.

פנו אלינו ונשמח לעזור!

או חייגו:

04-8243682