מזון ירוק עם ספירולינה

כמה מכם משתמשים במוצרים מעשה ידי האדם בחיפוש אינסופי אחר המרץ הטוב ביותר?
אני חושב על ויטמינים, מינרלים ותחליפי מזון בריאים לארוחה. אתם חייבים לדעת שעד לאחרונה, המין האנושי צרך רק מזונות טבעיים מזינים. כאשר חיקוי למזון או תחליפים מעשה ידי אדם מתעכלים, הגוף גוזל מעצמו את החומרים המזינים כדי לבנות את המוצרים האלה כדי שיגיחו שלמים וזה בסופו של דבר מוביל למחסור.
האם אתם מודיעים כי 70 מ”ג של ויטמין סי אשר בולעים אותו בצורת ברוקולי, פטרוזיליה או ספירולינה יכול לחזק את החסינות בצורה יותר יעילה מאשר 700 מ”ג של ויטמין סי סינתטי? מחקרים הדגימו כי ב 10% מהויטמין סי הסינתטי הוא מוטמע לעומת ויטמין סי בצמחים הירוקים שצוינו למעלה. אין דבר נעלה יותר ממערכת חיסונית בריאה ואיתנה מאשר מזון שלם שהוא לגמרי טבעי.
תסתכלו המזון הטבעי הירוק ספירולינה המכונה “מזון העתיד” לדוגמא.

ספירולינה היא אצה ירוקה-כחולה מיקרוסקופית , רב תאית שמשגשגת באופן טבעי באגמים טבעיים של מים מתוקים (32 – 45 מעלות) והיא יכולה לשרוד אפילו בטמפרטורות של 60 מעלות. היכולת של הספירולינה לגדול בסביבות חמות מבטיח את המצב ההיגייני שלה וכמו אף אורגניזם אחר שיכול להמשיך לחיות ולזהם את המים שהאצה הזאת משגשגת. למעשה, ספירולינה היא אחד מהמזונות הנקיים והסטריליים ביותר שניתן למצוא בטבע.
העמידות שלה בחום גם מבטיחה שהספירולינה מגנה על הערך התזונתי שלה כאשר שמים אותה בטמפרטורות גבוהות ושלב הייבוש שלה הוא לא כמו מזונות צמחיים אחרת אשר מתקלקלים מהר בטמפרטורות גבוהות. ספירולינה משמשת לצריכה אישית והיא מופקת בחוות המעוצבות במיוחדת לאצות מאשר לקצור אותן מהסביבה הטבעית שלהן.
ספירולינה נמצאת בשפע במינרל החשוב מגנזיום אשר חיוני לכל התאים בכל היצורים החיים. מזונות של ירקות ירוקים מציעים מגנזיום מפני שמרכז מולקולת הכלורופיל מכילה מגנזיום. צריכת מגנזיום לא תקינה לעיתים גורמת לשריר להתכווץ וזה מיוחס גם למחלות בלב וכלי הנשימה, סוכרת, לחץ דם גבוה, הפרעות חרדה ובריחת סידן. הספירולינה מלאה בבטא-קרוטן וקרוטנואידים אחרים. 100 מ”ג של ספירולינה מכיל 250 ויטמין איי בניגוד ל 28 ב 100 גרם גזרים!
יש בספירולינה מינון גבוה של כלורופיל ופיגמנט כחול בשם פיקובלין, רמות השפע בכלורופיל וב פיקובלין בספירולינה יכולות להסביר את היכולת שלה לעצור מושבות סרטניות מלהתפתח.
לספירולינה יש את היכולת לעורר רוצחי תאים טבעיים ובדומה למרכיבים אנטי חיסוניים אחרים של המערכת החיסונית, היא יכולה לעזור להילחם בתאים סרטניים. יתר על כן, תאים אלו של הספירולינה יכולים להילחם במחלות נוספות מלבד סרטן החל משפעת נפוצה ועד לאיידס. אני חושב שאם יכלו לעשות את הספירולינה או הפיקובלין כפטנט כימי ולהפוך אותו לתוך תרופה ולהזריק אותו מיקרוסקופית לתוך גידולים, בוודאות שם הייתה נמצאת התרופה לסרטן השד.
יש עובדות בתחום הרוקחות שמניעת סרטן באמצעות צמחים, צמחי מרפא ומזונות אשר עשירים בכלורופיל וזאת אולי מפני שהפיגמנטים בתוך הירקות והאצות הירוקות נקשרים אל התאים הסרטניים הנוצרים ובכך מעוררים הפרשה של הכימיקלים הגורמים לסרטן. מה שמפאר את הכלורופיל הוא היכולת שלו לטיהור, זיכוך, ניקוי רעלים ומאיץ את ההחלמה של הכבד.
לדוגמא, היפנים נמנעו משימוש בספירולינה למטרות ריפוי חיוביות (לחימה בסרטן) במשך תקופה. וכעת הרפואה המערבית היא אחרי הכל שמה לב לכל היתרונות של הספירולינה כנגד סרטן. באופן מעניין, הספירולינה שימשה ברוסיה לטיפול בקורבנות ובמיוחד ילדים של האסון הגרעיני בצ’רנוביל. אצל ילדים אלו שמח העצם שלכם נחלש בגלל החשיפה לקרינה, נראה כי הספירולינה הגבירה את המערכת החיסונית.
הספירולינה מציעה כמויות מספקות של חומרים חיסוניים מזינים וממריצים כגון חומצת שומן GLA, בטא-קרוטן וכלורופיל. ה GLA מסייע מאוד בהורדה במשקל (משפר את חילוף החומרים) ומצבים דלקתיים כמו אקזמה ודלקת פרקים, מסדיר את תפקוד המוח, דחפים עצביים והאינסולין (ולכן הוא יעיל אצל חולי סוכרת).
מינון סטנדרטי של 10 גרם של ספירולינה מספק 131 גרם של ספירולינה GLA וזה מקור הטוב ביותר למזון בריא של GLA יותר מאשר החלב.
מורכבת מהרבה חלבון – הספירולינה מורכב עד כ 68% חלבון. יש לה עליונות מדהימה לסנתז מזון מרוכז ברמה גבוהה בצרוה יותר יעילה מאשר כל אצה אחרת. מה שפשוט מדהים בנוגע לספירולינה הוא ששלושה גרמים (כפית אחת של אבקה) של ספירולינה שוות ערך ל 36 גרמים של בקר שזה מעט יותר מאונקיה אחת. אם אתם מעכלים 6-9 גרמים (2-3 כפיות של אבקה) של ספירולינה באופן יומי, זה ייתן לכם חלבון השווה בערכו ל2-3 אונקיות של בשר.
על פי מבחן תזונתי סטנדרטי, ספיגת החלבון בעיכול היא עדיפה פי 4 בספירולינה מאשר בבקר. מכיוון שהספירולינה מספקת פי 3 יותר חלבון מאשר בבקר, המשמעות של ספיגה גדולה יותר היא פי 12 פעמים יותר חלבון נגיש מתוך אצה מאשר המשקל המקביל בבקר.
אלו מכם אשר מתקשים לאכול חלבון או מעדיפים שלא ללעוס מקור חלבון ממלכת החיות אז הספירולינה היא מקור מדהים שמוודא שאתם מקבלים איכות גבוהה של חלבון להטמעה בגוף שלכם. בנוסף זה מספק ויטמין B-12 וסוגי ויטמין B אחרים. אלו הם ויטמנים שחסרים בדרך כלל אצל רוב האנשים. צמחוניים וטבעויים נוטים בעיקר להיות בחוסר של ויטמין B-12 מפני שאת הויטמין הספציפי הזה לא קל לקבל ממלכת הצמחים. על ידי שימוש בספירולינה, אתם יכולים למנוע כל מחסור תזונתי בויטמין B-12.
ספירולינה בדרך כלל מוצגת כאבקה, כמוסה, טבליות, פתיתים ואפילו מרק.
המאמר מזון ירוק עם ספירולינה פורסם ראשון ביגנ טבעי

פנו אלינו ונשמח לעזור!

    אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וכפוף למדיניות הפרטיות ותנאי השירות של Google

    או חייגו:

    04-8243682